TRENDY BARVY SPODNÍHO PRÁDLA PRO PODZIM/ZIMU 2015

Jaké barvy dámského spodního prádla jsou nyní v kurzu?

 

Největším hitem je jednoznačně modrá barva, a to v celé řadě odstínů. Tradiční námořnická modrá, sytější půlnoční modř a pro milovnice výrazných odstínů nepřehlédnutelná elektricky modrá – to jsou klíčové odstíny aktuální sezóny. Fantazii se však meze příliš nekladou a v trendy barevné škále tak můžete vybírat i kouřově modrou s nádechem do šedé či tyrkysově modrou připomínající hloubku mořských vod. Modrou barvu lze obecně kombinovat s mnoha dalšími barvami: námořnickou například s červenou či bílou, půlnoční se stříbrnou, elektrickou se žlutou, kouřovou s šedou a modrý tyrkys třeba s růžovou. Žhavým trendem letošního roku je však kombinace více modrých odstínů naráz, a také kombinace modré s černou.

 

Barvou číslo 2 je zelená, především v podobě zeleno-modrých a peppermintových odstínů. Aktuálním trendem je nechat tyto módní odstíny vyniknout samostatně. Pro milovnice kombinování barev se však nabízí zejména varianty s černou a růžovou.

 

Třetí barvou, která si letošní podzim a zimu žádá pozornost, je fialová, respektive její vínová podoba. V kurzu jsou především tmavé syté odstíny, ale vedle nešlápnete ani se světlejší vínovou. Nejvíce módní je ponechat celý prádlový set jen ve vínovém odstínu, ovšem komu by se to zdálo málo a chce jít zároveň s módou, může zvolit vínové prádlo zdobené bílou či červenou.

 

Z tradičních prádlových barev se v aktuální trendové škále těší největší pozornosti červená a černá. U červené jde hlavně o prádlové outfity v jednom odstínu, u černé převládá kombinace s nude odstíny.

 

MenuX

Provozovatel webu, intimia.cz s.r.o., se sídlem Křivenická 410/10, Praha 8, 18100, IČ: 242 84 467, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.