Vrácení zboží
Protože nemáte možnost si nabízené zboží před koupí prohlédnout a vyzkoušet, nabízíme všem našim zákazníkům prodlouženou záruku na vrácení nepoužitého, neznehodnoceného zboží.
Jestliže po obdržení zboží zjistíte, že Vám z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, máte možnost ho do 14 dnů vrátit bez udání důvodu.
Jaké možnosti vám nabízíme?
- Zboží Vám vyměníme za jiné nebo za jinou velikost
- Vrátíte nám zboží a my Vám zašleme zpět Vaše peníze
Jak postupovat: - Zboží pokud možno zabalte do původního obalu výrobce. Vrácený výrobek musí být opatřen originálními visačkami (neodtrženými), nesmí být používán ani jevit žádné známky nošení nebo poškození.
- Stačí vyplnit vratkový formulář.
- Na tomto formuláři vyplníte potřebné údaje. Uvedete, zda zboží vracíte, jestli požadujete vrácení peněz nebo výměnu zboží za jiné.
- V případě výměny doplníte požadovanou velikost prádla a barvu.
- Jestliže nevyhovující zboží vracíte, uveďte nám na formulář číslo Vašeho účtu. Do 14 dnů od doručení Vaší zásilky vracíme peníze na Váš účet.
- Zboží poškozené při přepravě v důsledku volby nevhodného obalu (balící papír, igelit, apod.) nelze vyměnit.
- Zásilku s takto vyplněným formulářem odešlete na uvedenou adresu ve vratkovém formuláři.
Obsahuje-li objednávka více jak jednu položku a předmětem odstoupení od smlouvy se stává pouze část dodaného zboží (nikoli objednávka jako celek), je postup při hrazení nákladů spojených s dodáním tohoto zboží následující:
V případě, že hodnota zboží, které není předmětem odstoupení od smlouvy (zákazník si ho ponechává) převyšuje 1499 Kč, náklady na dodání hradí prodávající. V případě, že hodnota zboží, které není předmětem odstoupení od smlouvy a nepřevyšuje 1499 Kč, náklady na dodání hradí kupující. Vrácená částka tedy bude ponížena o náklady na dodání.
Peníze nevracíme poštovní poukázkou!!!
Zboží vracejte na adresu:
Intimia.cz, s.r.o.
Na Břehu 567/9
190 00 Praha 9
Co bude následovat?
Pokud budeme mít Vámi požadované zboží skladem, pošleme Vám nový balíček do 2 pracovních dnů. V případě, že požadované zboží nebude skladem, budeme Vás kontaktovat. V takovém případě, se může dodací lhůta prodloužit. Pokud Vám zásilka s novým zbožím nepříjde do 30 pracovních dnů, kontaktujte nás prosím na naši zákaznické lince: +420 739 730 336 nebo emailem info@intimia.cz
Pokud žádáte o výměnu zboží, mohou nastat tyto situace:
- Cena nového zboží je stejná jako cena vráceného zboží - při převzetí nového balíčku s vyměněným zbožím platíte pouze poštovné
- Cena nového zboží je vyšší než cena vráceného - při převzetí nového balíčku platíte pouze rozdíl v ceně + poštovné
- Cena nového zboží je nižší než cena vráceného - při převzetí nového balíčku již neplatíte vůbec nic, naopak my Vám zašleme rozdíl v ceně vráceného a nového zboží sníženy o cenu poštovného na Váš účet
Reklamace
Na veškeré zboží je poskytována záruka po dobu 24 měsíců, záruka začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem. Prodejce odpovídá za všechny vady a poškození, které zboží vykazuje při převzetí kupujícím nebo v průběhu záruční doby. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nešetrným a nevhodným zacházením či mechanickým poškozením. Při praní a čištění prádla respektujte uvedené symboly na štítku výrobku.
Reklamaci lze uplatnit odesláním zboží na naši korespondenční adresu nebo osobně. Zboží musí být naprosto neporušené, bez známek užívání nebo opotřebování, v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje, včetně všech originálních visaček. Náklady na doručení zásilky hradí zákazník. Dopravu zpět k zákazníkovi hradíme my. Vždy je nutno vyplnit reklamační formulář, kde popíšete vadu a uvedete kontakt na Vás.
Vaší reklamaci vyřešíme bez zbytečných odkladů, k Vaší spokojenosti.
V přídadě dalších dotazů jak postupovat při reklamaci či vrácení zboží, vám rádi zodpovíme na našem e-mailu info@intimia.cz a také pomocí telefonu +420 739 730 336.
Reklamační formulář